Speciaal programma

Laten we een frisse start maken in 2021. Zingen in het Grootkoor gaat door met een speciaal programma. Online zingen met nieuw repertoire en zodra het weer kan ook weer samenkomen. Doe mee aan de Grootkoor Challenge.

Blijven zingen is goed voor ons allemaal. Voor je hersenen, voor je lijf, voor je stemming en je wordt er vrolijk van. Samen zingen met Etty en Nan maakt het vele thuiszitten een stuk plezieriger. Met online zingen leert u de stempartij met de juiste zangtechniek.

Online zingen kunt u doen wanneer het u uitkomt. Met een code krijgt u beschikking over alle ingezongen filmpjes die te zien zijn via de website. Samen met de dirigenten uw eigen stempartij zingen met een aantal tips over de ademhaling, uitspraak van tekst en oefeningen om nog beter te leren zingen.

Het nieuwe koorboek is nu verkrijgbaar en de kosten zijn slechts € 20 (excl. verzendkosten). Bestellen kan eenvoudig door een E-mail te sturen en vergeet niet uw adresgegevens te vermelden, zodat we het zangpakket voor u in orde kunnen maken. Bestellen

Laten we hopen dat we de liederen uit dit koorboek spoedig met elkaar weer kunnen zingen en uitvoeren. Zing ook mee met het Speciale programma!

Online Zingen
Mp3 bestanden