Koken met Etty

Naast zingen is koken een passie van Etty van der Mei. Als dochter van banketbakker Van der Mei uit Gorredijk, stond ze al op jonge leeftijd graag in de bakkerij. Op Grootkoor TV heeft ze haar eigen kookprogramma met haar favoriete recepten.

In ieder filmpje kunt u zien hoe de gerechten worden bereid. Etty gaat in deze korte kookdemonstraties aan de slag met de basis van producten, ingrediënten, keukentechnieken en bereidingswijzen. Recepten en gebruiksinstructies kunt u nalezen op deze website.

Maestro diner

Geniet met uw Grootkoor vrienden en vriendinnen van een heerlijk diner bij de Maestro’s thuis. Wij presenteren een diner met verse ingrediënten en veelal lokale producten om u aangenaam te verrassen. Heerlijk eten in een gezellige en ongedwongen sfeer in onze huiskamer, met een fraai uitzicht over het coulissenlandschap van Groningen en Friesland.

Het diner bestaat uit een viergangenmenu, met de keuze tussen vlees of vis. Voor vegetariërs of mensen met een allergie serveren we altijd een passend gerecht, alles met passie bereid door chef-kok Etty van der Mei. Puur, eerlijk en ambachtelijk!

Wij hebben ruimte voor een groep van vier personen. Maestro Nan van Groeningen, uw gastheer, verwelkomt u graag om samen het glas te heffen met een heerlijk glaasje bubbels. Als afsluiting is er aan het einde van het diner nog een muzikale verrassing. Reserveer nu alvast voor vier personen.

Wees van harte welkom!

Groepsgrootte
4 personen (alleen als complete groep te boeken)

€ 39,50 p.p. (inclusief: diner, koffie, thee, wijn of frisdrank)

Dagen van de week
Donderdag en zaterdag, m.u.v. de Grootkoor repetities

16.30 tot 19.30 uur

Niet bereikbaar met openbaar vervoer

Neem contact met ons op om te reserveren of voor meer informatie.

Wij houden rekening met de genoemde coronamaatregelen van de overheid.