Malaga

Zevendaagse vliegreis, 7 t/m 13 oktober 2024.

Een koorreis naar Málaga betekent optimaal genieten. De stad ligt aan de Zuid Spaanse kust, ook wel bekend als Costa del Sol. Málaga is een cultuurstad met Moorse invloeden aan de Middellandse Zee. Hier mengt de Andalusische sfeer zich met invloeden uit het verleden. In Málaga is van alles te vinden, van interessante musea tot prachtige stranden. Geniet van het milde Spaanse klimaat op een van de dakterrassen en maak een wandeling op de gezellige pier Muelle Uno in het havengebied. Ontdek de schatkamers van Andalusië met een bezoek aan de Werelderfgoed stad Granada.

Met het Grootkoor geven we concerten in mooie kerken én de kathedraal van Málaga. Beleef de geschiedenis van deze stad en geniet!

Heeft u interesse in deze koorreis, vraag dan de brochure aan.

Haven Malaga pag 2 en 3
Malaga market