Repertoire

Zingen in een Grootkoor biedt voor ieder wat wils. Het repertoire varieert van klassieke tot populaire werken en omvat zowel wereldlijke als religieuze muziek. Een greep uit het repertoire:

Musicals en opera’s

West Side Story, Les Misérables, The Phantom of the Opera, Fiddler on the Roof, My Fair Lady, Sound of Music , Chess, Cats, Evita, Jesus Christ Superstar, Aspects of Love, Porgy and Bess, Cavellaria Rusticana, Nabucco, Faust, Orfeo ed Euridice, Entführung aus dem Serail, Zauberflöte, Don Giovanni, La Traviata, Gianni Schicchi.

Bekende koorwerken

‘Messiah’ van Händel, koralen en aria’s van Bach, ‘Gloria’ van Vivaldi, ‘Ave Verum’ van Mozart, ‘Laudate Dominum’ van Mozart, ‘Hear my Prayer’ van Mendelssohn, ‘Cantique de Jean Racine’ en ‘Requiem’ van Fauré, ‘Requiem’ van Andrew Loydd Webber, ‘Gloria’ van Gounod, ‘Die Jahreszeiten’ van Haydn, ‘Panis Angelicus’ van Franck, ‘Ave Maria’ van Caccini, ‘Hallelujah’ van Cohen, ‘Conquest of Paradise’ van Vangelis.

Volksliederen

Als het Grootkoor tijdens een internationale koorreis een traditional van de streek of het volkslied laat klinken, voel je wat extra’s gebeuren. Het is een plechtig en tegelijk emotioneel moment. Hierin delen is een prachtige ervaring.

Repertoire foto 1
Repertoir foto 2