Maastricht

Driedaagse koorreis, 14 t/m 16 juni 2024.

Er zijn maar weinig plaatsen in Nederland waar zo veel te zien en te doen is als in Maastricht. Het is een stad met een rijke historie, eeuwenoude kerken, historische panden en fraaie gevels. Het Vrijthof is het bruisende hart van Maastricht, met restaurants en cafés waar typisch Limburgse specialiteiten worden geserveerd. Ook bezoeken één van de mooiste stadjes van Nederland, het witte stadje Thorn. We gaan zingen in de Onze Lieve Vrouwebasiliek in Maastricht en de Abdijkerk in Thorn.

We verblijven deze koorreis is het uitstekende 4-sterrenhotel NH Maastricht, gelegen naast het Mecc Congrescentrum. Maastricht beleven met het Grootkoor is samen zingen en samen genieten in deze mooie stad, een uniek weekend!

Heeft u interesse in deze koorreis, vraag dan de brochure aan.

98 Malta
Thorn