Kerstreis

Vierdaagse koorreis, 24 t/m 27 december 2023.

Vol trots presenteren wij u hierbij een zeer aantrekkelijke Kerstreis met het Grootkoor.

Apeldoorn is een groene stad en doet haar naam als hoofdstad van de Veluwe eer aan. Een wandeling op de Veluwe is een echte aanrader om helemaal in de kerststemming te komen. Ontdek Paleis Het Loo, na een vier jaar durende verbouwing heeft het Paleis zijn deuren weer geopend voor publiek. Rond de Kerstdagen is Paleis Het Loo in winterse sfeer ingericht, met mooie kerstbomen, van gedekte tafels tot heerlijke lekkernijen. Ook in de winter kunt u heerlijk door de tuinen wandelen. Diep verscholen in de bossen van de Kroondomeinen, ligt het dorpje Hoog Soeren één van de mooiste plekjes van Nederland. De honderd jaar oude kapel is een prachtige locatie om te zingen met elkaar.

We verblijven in het uitstekende Hotel Apeldoorn met goede kamers, een aparte zaalruimte voor het kerstdiner en om te zingen. Hotel Apeldoorn staat voor puur genieten met de Kerstdagen!

Heeft u interesse in deze reis, vraag dan de brochure aan.

palace-het-loo-apeldoorn
Nieuwe film (46).Film_Snapshot