Grootkorendag 2024

Een zangersdag met samen zingen als doel, met de mooiste liederen van het Grootkoor. Daarnaast krijgt u een speciale zangworkshop van een bekende zangpedagoog. Deze Grootkorendag is een ideale manier om weer eens andere zangers te ontmoeten en een praatje te maken. Samen zingen zorgt voor saamhorigheid, een verbinding van hart tot hart.

Op zaterdag 16 maart gaat het gebeuren in de Flambou in Surhuisterveen, een grote kerk met sfeervolle zalen. We hebben een speciale gast uitgenodigd, Ben Brunt. Hij gaat een zangworkshop geven over de gezonde stem en ontspannen manier van zingen. Door de juiste ademhalingstechnieken, houding en articulatie te leren zult u oneindige mogelijkheden ontdekken met uw zangstem. Dit mag u zeker niet missen.

Er is een aantrekkelijk en afwisselend programma samengesteld met muziek, humor en een heerlijke lunch. Dit alles in een heel ontspannen en gezellige sfeer. De lunch wordt verzorgt door het Zalencentrum de Lantearne in Surhuisterveen. Het zal u aan niets ontbreken.

We hebben allemaal vele herinneringen aan concerten en koorreizen. Dat maakt nu juist dat we allemaal uitkijken naar zo’n Grootkorendag. En bovenal, is het zingen van bekende muziek goed voor uw gezondheid! Zingen ontspant, geeft energie en is de beste manier om nieuwe koorjaar te beginnen.

De deelnamekosten voor dit evenement zijn € 25,00 p.p., deze prijs is inclusief de koormuziek en de lunch. Het programma is van 10.00 tot 15.00 uur. Opgave voor deze Grootkorendag is al mogelijk.

We gaan er een leerzame en gezellige zangersdag van maken.
Kom, zing en geniet!

Zie voor de repetitie- en concertdata naar het 'Grootkoor in uw regio'.

GROOTKOOR 1000 STEMMEN 2023 3752
Ben Brunt