GrootkoorTV

Het Grootkoor is het eerste koor ter wereld met een eigen tv-kanaal:
www.grootkoor.tv. Wekelijks kijken zo’n tienduizend mensen vanuit de hele wereld. Grootkoor TV is er 24 uur per dag, zeven dagen per week online.

Om Grootkoor TV te kunnen bekijken registreert u zich eenmalig. Daarna kunt u onbeperkt gratis kijken.
Wanneer u op het welkomstscherm op inloggen/registreren klikt, verschijnt er een invulformulier. Klik dan bovenaan op 'registreren'. Nu ziet een nieuw formulier. Vul dit in en druk op ‘verzenden’. Bij een volgend bezoek ontvangt u een welkomstboodschap.

Op het kanaal ziet u uiteenlopende programma’s over zingen, concerten, koorreizen, koken, reportages en wekelijke nieuwsberichten:

• Grootkoor Nieuws: elke zondag een nieuwe uitzending van Grootkoor Nieuws met informatie over de Grootkoor activiteiten van de komende week.
  • Concerten: opnames van verschillende Grootkoor-concerten.
  • In gesprek met … artiesten en solisten die betrokken zijn bij de Grootkoren.
  • Koorreizen: een voorruitblik op de komende koorreizen en impressies van de afgelopen reizen.
  • Koorlid in beeld: interviews met koorleden.
  • Koken met Etty: elke maand een nieuw gerecht.
  • Bijzondere activiteiten: een filmverslag van de Kick-Off in Amersfoort.
  • TV optredens: diverse fragmenten uit de uitzendingen van Tijd voor MAX.
grootkoor tv foto 1
Grootkoor TV foto 2