Wijnactie 2023

Na het enorme succes van vorig jaar organiseert het Grootkoor weer een wijnactie. Het mooie weer komt er aan en dan wordt het tijd om weer te genieten van die heerlijke rosé wijn. Een ideale wijn om gezellig te drinken, al dan niet met een hapje erbij. Dit jaar hebben wij een Italiaanse exclusieve rosé voor u kunnen bemachtigen, de ‘San Vigilio Pinot Grigio Rosato’. Deze rosé is afkomstig van het wijngebied Trentino in Noord-Italië.

Lichte roséwijnen zijn trendy. Wat opmerkelijk is voor deze San Vigilio Pinot Grigio Rosé is de lichte roze kleur, verkregen uit de koperkleurige schillen van de pinot grigio druif. In zijn neus vol rood fruit van bosaardbeien en iets bloemig. In de smaak fris rood fruit, licht romig en kruidig en heerlijk soepel met een verkwikkende afdronk. Deze uitstekende rosé gekoeld serveren als aperitief of bij salades, kip- en visgerechten.

Tijdens de volgende koorrepetities in mei en juni is deze heerlijke Grootkoor Rosé verkrijgbaar voor de prijs van € 6,95 per fles. Bij de aankoop van een doos met 6 flessen wijn, is de zesde fles gratis. De opbrengst van deze wijnactie is bestemd voor het ‘1000 Stemmen Project’.

Samen proosten op een mooie zomer. Samen genieten van een glas Grootkoor Rosé en het zingen van de mooie Italiaanse liederen van het 1000 Stemmen Project.

7514 foto nummer 3 bij dirigenten bew1
Ontwerp zonder titel