Voorjaar 2022

Laten we het jaar 2022 goed beginnen: zingen in het Grootkoor gaat door met een speciaal programma 'Voorjaar 2022'.

Voor de komende maanden februari en maart organiseren we losstaande repetities. Op deze manier kan uw zangstem weer even op gang komen. Daarnaast is het heerlijk samen te musiceren en elkaar weer te ontmoeten. U ontvangt tijdens de eerste repetitie in februari de bladmuziek voor deze losstaande repetities. We vragen u wel om zich vooraf aan te melden, via het aanmeldformulier of door ons een mailtje te sturen.

De kosten van deze repetities zijn € 10,- per keer (incl. de bladmuziek). Kijk voor het repetitieschema naar uw eigen Grootkoor. Als er te weinig aanmeldingen zijn, dan komt de repetitie te vervallen.

Blijven zingen is goed voor ons allemaal. Voor je hersenen, voor je lijf, voor je stemming en je wordt er vrolijk van. Samen zingen met Etty en Nan maakt je leven een stuk plezieriger.

Zing ook mee met in het Voorjaar 2022!

Etty en Nan Okura breed
sing-5559464