Kick-Off 2023

Wat is er niet mooier om na een lange voorbereiding van zelfstudie en repetities nu het kerstrepertoire te zingen met een heel groot koor. Dit gaat gebeuren op zaterdag 18 november in de Sint-Joriskerk in Amersfoort.

Samen zingen met zo’n 300 koorleden in de schitterende Sint-Joriskerk is een happening. Beleef deze dag samen met solist Tenor Florian en de begeleiders Rob van Dijk, Martin Zonnenberg en Martin Mans. Het programma begint om 10.30 uur en duurt tot ongeveer 15.00 uur. Tijdens de komende koorrepetities zijn nog medewerkerskaarten voor de Kick-Off verkrijgbaar.

Deze zangersdag is een gezonde inspanning en geeft energie. Het samen zingen, samen lachen en toewerken naar een mooi kerstconcert is echt genieten.

Zing ook mee met de Kick-Off in Amersfoort!

Grootkoor en Tenor Florian
IMG_1943 bew