Kerstspecial 2020

Gezellig samenzijn, genieten van mooie kerstmuziek en zingen in het Grootkoor. Dat is waar onze Kerst voor staat. Nu samen zingen niet mogelijk is door corona, willen we u een geweldig kerstgeschenk aanbieden. Samen met Rob van Dijk en Martin Mans hebben Etty van der Mei en Nan van Groeningen prachtige kerstliederen opgenomen in de historische Abdijkerk van het witte stadje Thorn. Sfeervolle kerstmuziek, speciaal voor U!

Ook zijn er opnames gemaakt vanuit het sprookjesachtige Kasteel Terworm. Het landgoed Terworm ligt in het golvende Heuvellandschap van Heerlen. Een ideale omgeving voor het echte kerstgevoel.

Het samenbrengen van het filmmateriaal en geluidsopnames vraagt veel montagewerk, maar het eindresultaat is dan ook een schitterende Kerstspecial. Bestel nu deze opname en vul het onderstaande formulier volledig in om uw bestelling af te ronden.

Zodra een bestelling met een betaling is afgerond, ontvangt u na enkele minuten een bevestigingsmail van uw bestelling op het E-mailadres dat u heeft ingevuld tijdens het plaatsen van de bestelling. Na betaling ontvangt u de code om in te loggen.

Wilt u de Kerstspecial op DVD bestellen? Stuur dan een mailtje naar zing@grootkoor.nl en u ontvangt een factuur van € 19,00 (incl. verzendkosten).

Hoe we kerstmis dit jaar ook zullen vieren. Het allerbelangrijkste is dat we gezond blijven. Dit lijkt ons de perfecte kerstwens om het jaar mee af te sluiten!

Adv_Grootkoor_liggend_RGBV2
Abdijkerk thorn 3 2