Kerstproject 2024

Samen zingen in het Kerstproject zal ook dit jaar weer een genot zijn. De Christmas Carols, de sfeer, het toewerken naar dat mooie moment in december. In september starten de repetities al. Meld u zich daarom snel aan!

Het repertoire bestaat uit bekende koorwerken. Als afsluiting is er het kerstconcert met als solist Henk Poort. De Nederlandse opera- en musicalzanger Henk Poort verwierf bekendheid door zijn rollen in LesMisérables, The Phantom of the Opera en Anatevka. Vorig jaar maakte Henk Poort – samen met Floor Jansen – furore in het programma ‘Beste Zangers’. Hun versie van het duet uit The Phantom maakte een diepe indruk. Henk Poort heeft een stem met een ongelofelijke power en hoogte om koud van te worden. Wat een stem en wat een uitstraling!

Wij verheugen ons op een dynamische samenwerking met Henk Poort en het Grootkoor. De begeleiding is in handen van pianisten en organisten Andy Booth, Martin Martin Mans en Martijn Tijssen.

Zing ook mee in het nieuwe kerstproject, want zingen bij het Grootkoor is een belevenis!

Kijk voor de repetitiedata naar Grootkoor uw regio.

Meld u nu aan!

KOOR_HP