Bodensee

Achtdaagse busreis, 24 t/m 31 mei 2025.

Op de grens van Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland ligt een adembenemend stukje natuur, omgeven door hoge besneeuwde bergen, pittoreske dorpjes, eilandjes en groene bossen. De Bodensee is rijk aan bezienswaardigheden die wij u graag laten zien! Hoogtepunten zijn zeker de middeleeuwse steden Konstanz, Meersburg, Luzern, Donaueschingen en de waterval van Schaffhausen. Het bloemeneiland Mainau is een absoluut hoogtepunt, met zijn weelderige bloembedden, tropische kassen en vlindertuin.

Zingen in mooie kerken rondom het meer zal ongetwijfeld een unieke belevenis worden. Een van de hoogtepunten van de reis is het zingen in de Domkerk van Sankt Blasien, een van de grootste kathedralen van Europa en geïnspireerd door de Sint-Pieter in Rome. Het is een unieke belevenis om onze stemmen te laten klinken in deze majestueuze en historisch rijke omgeving.

U verblijft in een gastvrij hotel in Geisingen, een goed uitgangspunt om de Bodensee te verkennen.

De brochure van deze koorreis is in september verkrijgbaar. Kijk voor filmbeelden van de Bodensee naar Grootkoor Nieuws op zondag 8 september!

zwarte-woud-sankt-blasien.6.b958 (1)
voorkant 4